Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוכים הבאים לדלתות תייר
טבעי שתבחרו ישראלי
דלתות פולימר

הכי טבעי שתבחר ישראלי

סדרת דלתה כל אחד והסדרה שלו

המקצועיות לא נשארת בחוץ!

100% עמיד במים

עוד באותה הסידרה אצלנו:
לבן חלק
לבן 2 גלי צבע
לבן 2 פנאל
לבן 2 פסי אורך צבע
לבן 2 פסי ניקל אורך
לבן 2 פסי ניקל רוחב
לבן 2 פסי רוחב צבע
לבן 3 פסי ניקל רוחב
לבן 3 פסי רוחב צבע
לבן 4 פסי ניקל רוחב
לבן 4 פסי רוחב צבע
לבן 6 חלונות
לבן 10 חלונות
לבן 30 על 7
לבן 40 על 80 חלבי
לבן 48 על 177
לבן יפני
לבן מעלית
לבן פסי ניקל C
לבן פסי ניקל K
לבן פסי צבע C
לבן פסי צבע K
לבן קרן אור
לבן אפריקאי חלק
לבן אפריקאי 2 פסי ניקל אורך
לבן אפריקאי 2 פסי ניקל
לבן אפריקאי 3 פסי ניקל רוחב
לבן אפריקאי 4 פסי ניקל
לבן אפריקאי 6 חלונות
לבן אפריקאי 10 חלונות
לבן אפריקאי 30 על 7
לבן אפריקאי 30 על 7
לבן אפריקאי 80 על 40 חלבי
לבן אפריקאי 80 על 40 סבתא
לבן אפריקאי יפני
לבן אפריקאי מעלית
לבן אפריקאי פסי ניקל C
לבן אפריקאי פסי ניקל K
לבן אפריקאי קרן אור
שמנת חלק
שמנת יפני
שמנת מעלית
שמנת פסי ניקל C
שמנת פסי ניקל K
שמנת פסי צבע K
שמנת קרן אור
שמנת 2 גלי צבע
שמנת 2 פנאל
שמנת 2 פסי אורך צבע
שמנת 2 פסי ניקל אורך
שמנת 2 פסי ניקל רוחב
שמנת 2 פסי צבע רוחב
שמנת 3 פסי ניקל רוחב
שמנת 3 פסי רוחב צבע
שמנת 4 פסי רוחב ניקל
שמנת 4 פסי רוחב צבע
שמנת 6 חלונות
שמנת 10 חלונות
שמנת 30 על 7
שמנת 48 על 177 סבתא
שמנת 80 על 40 חלבי
שמנת 80 על 40 סבתא

לבן

לבן אפריקאי

שמנת

על הסידרה:

דלתות פולימר

דלתות מעוצבות עמידות במים 100%
נעילה מגנטית.
הלבשות מתכוננות במשקוף.
עמידות 100% בפני מים ומזיקים.
היקף הדלת מצופה בקנט 3 צדדים.
פס גומי מסביב למשקוף לאטימה בפני רעשים.
W.P.C משקוף הדלת וההלבשות עשויות פולימר

נתונים נוספים:
גובה: 206 ס"מ.
מילוי: כוורת.
חמש שנות אחריות לנזקי מים.
בציפוי פורמייקה. W.P.C : דפנות
ניתן להזמין גם במידות מיוחדות.
פס פולימר בתחתית הדלת עד 7 ס“מ
עובי המשקוף: 10-13 ס“מ, 13-16 ס“מ.
הלבשה רחבה: 10/10 ס“מ, לעובי קיר 16-22 ס“מ.
מידות רוחב: 60/65/70/75/80/85/90/95/100 סנטימטרים.

אהבת? השאירו פרטים עכשיו!

מבחר דלתות ברמה הגבוהה ביותר לבית שלכם תוצרת ישראלית משובחת

מעוניינים בדגם זה? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    דלתות תייר אצלכם בבית - לסדרות נוספות

    דלתות פנים פולימר

    דלתות פולימר זמינות בסגנונות עיצוב מודרניים ומינימליסטים, ואהובות על בעלי בתים אשר משפצים את הבתים שלהם, בזכות העמידות הגבוהה שהן מעניקות, הן מבחינת חוזק והן מבחינת עמידות ללחות ומים. בנוסף, דלתות הפולימר נחשבות כדלתות ורסטיליות אשר מגיעות במספר עיצובים, כמו דלת עם כוורת, דלת פולימר עם פלקס בורד ואפילו דלתות פלציב. בנוסף, ניתן להוסיף לדלתות חלונות גבוהים העשויים זכוכית שקופה או חלבית. כדי לענות על הביקוש, חברת דלתות תייר בע"מ מציגה סדרה של דלתות פנים בסגנון מודרניים בהתאמה אישית לכל חדר בבית.

    דלתות פולימר גורמות לכם לשכוח מהדלתות הרגילות

    דלתות פולימר מהדור החדש הן אינן הדלתות הרגילות שלכם- מתוך הידיעה שבעלי בתים מצפים לטוב ביותר, חברות ייצור ועיצוב דלתות פנים פיתחו דלתות פולימר במבנה ייחודי הכולל ליבת עץ פינגר ג'ויין עמיד וקשיח, שכבת חומר פולימרי הנקרא WPC אשר מעניק לדלת עמידות מלאה בפני מים ולבסוף גם ציפוי פורמייקה איכותי המעניק לדלת את גימור ייחודי ברמה הגבוהה ביותר. כמובן ניתן לשדרג את הפרזול ולבחור בידיות בעיצוב ייחודי ובמנגנוני נעילה אשר יאפשרו פרטיות מלאה. דלתות הפולימר מותאמות במיוחד לחדרים רטובים כמו חדי השירותים, המקלחת והאמבטיה אך הם יתאימו גם לשאר חדרי הבית באופן מיטבי. כיום דלתות הפולימר נחשבות כדלתות הפנים המבוקשות ביותר בשוק, אך בעת הרכישה- חשוב לתת את הדעת על החברה מייצרת, כמו גם על מחיר הדלתות.

    פולימר דלתות

    דלתות פולימר בסדרה החדשה הזמינה עכשיו בהתאמה אישית מבית דלתות תייר בע"מ, אחת החברות המובילות בתחום אשר מתפארת בייצור כחול לבן בתוך ישראל, יאפשרו לכם לבחור את עיצוב הדלת המושלמת! איתנו תוכלו לבחור מגוון גדלים, עיצובים, צבעים וגימורים של דלתות פולימר איכותיות ברמה הגבוהה ביותר.

    לכן, אם אתם משפצים את הבית או סתם מעוניינים לחדש את מראהו ללא מאמץ, דלתות פנים הן האפשרות המושלמת. צרו קשר עם המומחים שלנו כדי להתחיל את תוכנית עיצוב דלתות הפנים שלכם.

    דלת פולימרית

    גם אם בדקתם את העיצוב הכללי והמיקום של הבית החדש שלכם, יש כמה אלמנטים חיוניים שחשוב שתיקחו בחשבון מבחינת התוספות או השינויים לשנות. אחד המרכיבים המכריעים הללו הוא התקנת דלת פולימרית.

    באולם התצוגה של חברת דלתות תייר בע"מ, חברה המייצרת את מוצריה בישראל ונחשבת לאחת מהחברות המובילות במדינה, תמצאו מגוון דלתות בהתאמה אישית לחדרים שלכם.

    דלת פולימרית עמידה למים

    היתרון המרכזי של דלתות פולימריות בהשוואה לדלתות אחרות היא העובדה כי הן עמידות למים בצורה יוצאת דופן. בניגוד לדלתות עץ אשר לחות ורטיבות פוגמות בהן באופן משמעותי בחלוף הזמן, דלת פולימרית תישמר לאורך שנים רבות גם בסביבות לחות כמו חדר הרחצה והשירותים. הדלת, אשר עשויה מחומר פולימר, שהוא למעשה סוג של פלסטיק, מעניקה תחושה של איכות ויוקרה בנוסף לעמידות הרבה שהיא מציעה. לכן, אם אתם עוברים לבית החדש, דלת פולימרית בהתאמה אישית תשדרג את סגנון עיצוב הפנים שלו באופן משמעותי.

    דלתות פולימר בצפון

    דלת פולימרית פנימית נמצאות בדרך כלל בחדרי שינה, חדרי אמבטיה וחדרים אחרים שצריכים להיסגר ולהיפתח באופן קבוע, ולכן חשוב שדלתות אלו יהיו עשויות מחומרים עמידים כדי לשמור על חיי השירות שלהן ללא פגע. בזכות יתרונותיהן הרבים של דלתות הפולימר, גם אתם תוכלו למצוא את דלת הפולימר שמתאימה לטעמכם, לעיצוב ביתכם, כמו גם תהיה עמידה ואיכותית.

    ניתן למצוא גם דלתות פולימריות בעיצוב מודרני, אשר בעלות קווים ישרים וחלקים שעוזרים להן לבלוט בין שאר דלתות הפנים. ניתן להוסיף לדלתות גם חלונות מוגבהים חסומים או מרובעים מחומרים כמו זכוכית חלבית או שקופה.

    כל מה שאתם צריכים בדלת נגד מים אחת

    כיום, האפשרות הטובה ביותר לרכישת דלתות עמידות למים היא רכישת דלתות פולימריות. מעוניינים לשדרג את הבית עם דלתות חדשות ועמידות במיוחד? פנו אל חברת דלתות תייר, אחת החברות המובילות בישראל. החברה מייצרת בישראל דלתות איכותיות ויפהפיות, סטנדרטיות ובהתאמה אישית, כך שכל אחד יוכל למצוא את הדלתות המושלמות בעבורו.

    דלתות פולימר מבצע

    דלתות פנים מהוות חלק אינטגרלי בעיצוב כל בית ובית, ובנוסף לאלמנט האסתטי והעיצובי הן משמשות כמחיצה נוחה המאפשרת תחושת פרטיות וביטחון בין חללים שונים בבית. בחברת דלתות תייר בע"מ, אחת החברות המובילות בתחום דלתות הפנים בישראל, תמצאו מגוון עשיר של דלתות פולימר מבצע שלא ישאיר אתכם אדישים.

    דלתות פולימר מבצע משתלם מכל הבחינות

    מלבד היתרונות הטכניים שלהן, אחד היתרונות הבולטים של דלתות פולימר הוא שהן תורמות רבות לפונקציונליות ולמראה הכללי של הנכס. כפי שכולכם יודעים, לא כל הדלתות מתהדרות עשוית מאותם חומרי גלם, והן מתהדרות ברמות עמידות שונות, הן למים והן ללחות בהתאם לחומרי הגלם מהן הם עשויות. בעת רכישת דלתות פולימר במבצע, עליכם לתת את הדעת על כך שבזכות חומרי הגלם מהם הן עשויות, הם יתאימו לשימוש בחדרים רטובים כמו חדר השירותים, המקלחת והרחצה.

    השיקול הבא שכדאי לתת עליו את הדעת הוא בחירת הגימור של הדלת – האם אתם מעוניינים בחלון מזכוכית שקופה או חלבית בחלקה העליון של הדלת? האם אתם מעוניינים לבחור בפרזול ייחודי בעיצוב אישי? האם אתם מעוניינים להתקין מנעולים כאלה ואחרים? כך או כך, התייעצות עם המומחים בתחום תוכל לסייע לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר בכל הנוגע לדלתות הפנים בביתכם.

    איפה לקנות דלתות מתאימות שעמידות למים?

    הבנת השיקולים שיש לקחת בחשבון, תסייע לכם בבחירת דלתות פנים אשר יוכלו לספק מענה לצרכים שלכם- הן מבחינת פרטיות, הן מבחינת אסתטיקה וגימור והן מבחינת הפונקציונליות הנגזרת מחומרי הגלם של הדלת.  אם אתם זקוקים לסיוע בבחירת הדגם הנכון, פשוט צרו קשר עם חברת דלתות תייר- אחת מהחברות המובילות בעיצוב, ייצור, שיווק והתקנה של דלתות פנים איכותיות אשר דוגלת בייצור ישראלי. החברה מעניקה שירותי עיצוב דלתות בהתאמת אישית לצרכי הלקוח, העשויות מחומרי גלם איכותיים ועמידים וברמת גימור גבוהה במיוחד.

    בניית אתרים לעסקים