Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
ברוכים הבאים לדלתות תייר
טבעי שתבחרו ישראלי

עולם שלם של דלתות , הגיע הזמן לפתוח את הדלת שלך

דלתות תייר: סדרת הדלתות שלנו

דלתות פנים מומלצות

דלתות פנים מומלצות 2023

דלתות פנים מומלצות מוצעות ללקוחות פרטיים והמגיעים מהמגזר העסקי והציבורי. הן פרקטיות ונאות מאוד ויכולות להשתלב בכל קו עיצוב קיים. ניתן למצוא מבחר רב של דלתות השונות אלו מאלו במפרט המייחד אותן. כל אחד יכול למצוא את אלו המתאימות לצרכיו, טעמו האישי ויכולותיו הכספיות. חברת "דלתות תייר" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

דלתות פנים מומלצות – איכותיות ובעלות גימור מושלם

דלתות פנים מומלצות הינן איכותיות ומיוצרות עם גימור מושלם. הן בעלות תכונות מעולות בזכות החומר מהן הן מיוצרות. אחד החומרים המובילים נקרא WPC והוא סוג של תרכובת מעץ, פי וי סי וחומרי הגנת קרינה, מגני שחיקה ודוחי כתמים. חומרים אלו תורמים לבידוד מרעשים, להגנה ממים ומשריפה. כך משודרגת  איכות החיים של דיירי החדרים. הן מיוצרות במבחר מידות סטנדרטיות. ניתן גם להזמין ולקבל מידות מיוחדות. הן נאות ויכולות להגיע חלקות או מעוטרות. ניתן למצוא דוגמאות ועיטורים רבים המוסיפים עניין ומושכים תשומת לב. הן צבועות בצבעים מובילים של  לבן לגווניו, שמנת, אגוז, אורן ועוד. המבחר הרב מאפשר לארכיטקטים גמישות בעת שהם מתכננים את עיצוב המרחב הפנימי. הן משתלבות היטב בכל  חלל. מתאימות למשרדים, לבתים, לבתי מלון וצימרים ועוד.

דלתות כניסה מומלצות

התקנה בשלבים

ההתקנה לדלתות על צירים נעשית במספר שלבים. הבנאים בונים את הפתח על פי התוכניות. בשלב הבא  מקבעים את המשקוף לקירות. לאחר מכן,  מתקינים את הדלת עצמה על הצירים, ולבסוף, מגיע שלב עבודות הגימור. הן כוללות הוספת פס גומי למשקוף לבידוד רעשים, הוספת קנטים והלבשות, התקנת ידיות ופרזולים נוספים, כוונון צירים ודלת והתאמתה למשקוף ועוד. הדלת תיסגר בצורה הרמטית ללא חריקות וחיכוך מיותרים.

שירות מצוות מוכשר

חברת "דלתות תייר" עוסקת בתחום ומומלץ לרכוש ממנה דלתות איכותיות כולל הזזה ומוצרים נלווים. שירותיה כוללים ייעוץ, מחירים נוחים ומבצעים, הובלה, עמידה בלוח זמנים, אחריות, שירותי תחזוקה ועוד. כל העבודות הללו ייעשו על ידי צוות מוכשר. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, מהשקעה במחקר ופיתוח, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.

דלתות פנים דגשים והמלצות

אחד הדברים החשובים בעיצוב הבית, שיכול להשפיע רבות על מראהו ועל הנוחות של חיי היום-יום בתוכו, הינו דלתות הפנים. אנשים רבים אינם מודעים למגוון סוגים דלתות הפנים שניתן להתקין בבית, ועל כן נוטים לבחור במוכר והידוע – שלעיתים לא ישרת אותם באופן המיטבי. על מנת לבחור בצורה נכונה את הדלת שתתאים לכל אחד מהחדרים בביתכם, ובכדי שהדלתות יחזיקו מעמד לאורך שנים רבות – ישנן בנושא דלתות פנים המלצות מעניינות וחשובות שכדאי לקחת לתשומת הלב, בטרם עושים את הרכישה עצמה. בואו ונסתכל על כמה מההיבטים החשובים ביותר בבחירת דלתות פנים:

המלצות על דלתות תלויות בסוג החדר

הפונקציונליות של הדלת חשובה, ועל כן בבואכם לבחור דלת לחדר מסוים בבית, חישבו על החדר שאליו היא נפתחת. רצוי שהדלת תתפוס מה שפחות מקום בזמן פתיחתה, לכן כדאי למשל להעדיף דלתות הזזה, כאשר מדובר על חדרים פנימיים כמו חדר-בתוך-חדר (חדרי אמבטיה למשל, בתוך חדרי הורים). עניין נוסף הוא עובי המשקופים- בחדרים כמו ממ”ד הקיר עבה מאוד, וניתן להתאים את הדלת לקירות אלו על ידי הצמדת שני משקופים זה לזה, או באמצעות פתרון של כיסוי רחב לשני המשקופים, שהוא אסתטי יותר.

חשיבות סוג המילוי בדלתות פנים

דלתות פנים יכולות להגיע במילויים שונים כגון קרטון, פלקסבורד או פוליאתילן, כשהאחרון הוא המומלץ מכולם. חשוב שהדלת תהיה עמידה למים ולא תינזק בסביבה לחה (כמו בחדר אמבטיה), וחשוב עוד יותר שתהיה עשויה מחומר מעכב בעירה, למקרה של שריפה חלילה. ההשקעה באיכות המילוי עשויה לעלות קצת יותר כסף בהתחלה, אבל זה ישתלם לכם בעתיד, כאשר תרוויחו דלתות מעולות שישמשו אתכם לתקופה של שנים רבות.

המלצות על דלתות פנים

הצירים של הדלת, מנגנוני הנעילה שלה והידיות – כל אלו הם הפרזולים. מנגנוני נעילה כיום הם מתקדמים וטובים יותר מאשר בעבר, ובנויים כך שתיווצר בהם כמה שפחות שחיקה. צירים של דלתות יכולים להגיע במספר סוגים, סמויים או גלויים לבחירתכם, ובהתאם לתקציבכם – הסמויים יקרים מעט אך מקנים מראה נקי ומעודן. לגבי הידיות- זהו פריט שהוא גם פרקטי וגם עיצובי – אותו תוכלו לבחור בהתאם לדמיונכם – באם זו תהיה ידית פשוטה וחלקה או מעוצבת למשעי. מדובר אמנם בחלק קטן מהמראה של כל הדלת – אך שמחשבה מעמיקה ובחירה מתאימה שלו- יכולה לתרום הרבה לעיצוב. רעיונות נוספים וייעוץ מקצועי ואדיב, תוכלו לקבל אצל דלתות תייר, המייצרים ומתמחים בדלתות פנים כבר למעלה מ-25 שנה, וישמחו לסייע לכם בבחירת הדלתות המושלמות לבית החדש.

דלת פנים המלצות

למעשה, אם אתם מחפשים על דלתות פנים המלצות אתם לצערנו מבזבזים את זמנכם לריק. הסיבה לכך פשוטה – כיום ניתן לבצע התקנת דלתות פנים בהתאם לדרישות ולצרכים הספציפיים שלכם, כך שאין דלת אחת דומה לחברתה. עם זאת, יש חברת דלתות אחת בארץ עם המלצות חמות וזה הזמן להכיר אותה. הכירו את "דלתות תייר" החברה המובילה בישראל בייצור ושיווק דלתות פנים לבית.

דלתות פנים המלצות – איך בוחרים נכון?

ישנם המון חומרי גלם מהם נהוג לייצר דלתות כגון עץ מלא, מהגוני, אפריקאי, אגוז, מייפל, אלון MDF, פורמייקה, סנדוויץ' ועוד. אם אתם חוששים שמא לא תדעו אילו מחומרי הגלם הללו הם איכותיים יותר או פחות, תוכלו לדעת זאת על פי המחיר – חומרי גלם איכותיים יעלו יותר. ניתן גם להשתמש בחומרי גלם מאוד איכותיים כגון אלומיניום או פלדה אך השימוש בהם יגרום לעלויות נוספות. בכדי שתוכלו לעשות סדר בדברים ולהבין בדיוק אילו דלתות פנים כדאי לכם לרכוש, בצעו רשימה מסודרת של כל החללים בבית אשר זקוקים לדלתות חדשות ועל פי מהות החדר והשוהים בו תוכלו לדעת אילו חומרי גלם כדאיים.

המלצות דלתות פנים

חדרי ילדים אכן מהווים כדילמה באילו חומרי גלם יש להשתמש. עם זאת, כדאי לזכור שילדים לרוב נוטים להיות פחות זהירים מאנשים מבוגרים ולכן ישנה האפשרות שתאלצו לבצע שיפוץ בתוך תקופת זמן קצרה. בהתאם, רצוי לבחור בחומרים שקל לתקן אותם כגון עץ אלון. דוגמא נוספת היא חדרי האמבטיות והמקלחות. בחדרים הללו ישנה לחות שמצטברת ומים שעלולים למצוא דרכם אל הדלת ולכן חשוב לבחור בחומרי גלם עמידים למים ושאינם יגרמו לדלת להתנפח ולספוח נוזלים.

המלצה לדלתות פנים

למעשה, אם אתם מחפשים דלתות פנים אין לכם מה לחפש במקום אחר: תוכלו ליצור קשר עם חברת "דלתות תייר" באמצעות הטלפון 5413* , להשאיר להם הודעה באתר או ליצור קשר באמצעות הפייסבוק. ואתם יכולים להיות רגועים כי דבר אחד בטוח – אתם תהיו מרוצים. אז למה אתם מחכים?

בניית אתרים לעסקים